Fashion

BALR. werkt samen met (RED) in het gevecht tegen AIDS

BALR. heeft als eerste Nederlandse kledingmerk een unieke samenwerking met (RED). Het lifestyle merk heeft een speciaal (BALR.)RED T-Shirt ontworpen dat voor een beperkte tijd verkrijgbaar is. Limited editions, daar zijn we gek op. En dat het limited is kan je wel zeggen, want het t-shirt springt er letterlijk en figuurlijk uit. Mooi rood is niet lelijk zeggen ze toch? En helemaal als we daar ook nog een goed doel mee steunen.

De aankoop van een (BALR.)RED T-Shirt kan helpen om voor 50 dagen levensreddende HIV/AIDS medicatie te zorgen om te voorkomen dat moeders met HIV het virus doorgeven aan hun ongeboren baby’s. “Zowel (RED) als BALR. gelooft in kansen omzetten in realiteit. We zijn er van overtuigd dat we, met de hulp van het bereik van onze klanten en influencers, echt impact kunnen maken,” aldus Juul Manders, CEO van BALR. “Het is ondenkbaar dat zoveel baby’s geboren worden met HIV, simpelweg omdat hun moeders geen toegang hebben tot de juiste medicatie. Door onze handen ineen te slaan met (RED) kunnen we onze fans activisten maken door het (BALR.)RED T-Shirt te kopen.”

BALR. heeft voor de unieke samenwerking een speciaal T-shirt ontworpen. “We hebben nog nooit een item met zoveel kleur op de markt gebracht. We werken meestal met zwart, wit en grijs, maar voor deze speciale gelegenheid wilden we onze steun
aan (RED) heel duidelijk overbrengen”, zegt Creative Director, Demy de Zeeuw. Het shirt heeft een athletic fit en wordt gekenmerkt door de iconische (RED) kleur en het BALR. en (PRODUCT)RED logo.

Het T-shirt is verkrijgbaar op BALR.com, in de Flagship Store in Amsterdam en op Amazon.com/RED voor €60.