Lifestyle

Het vernieuwde Apollo Hotel

Het Apollo hotel is helemaal vernieuwd en daarmee natuurlijk ook het restaurant. Op 4 september openende de deuren van het klassiek Franse restaurant Bodon, La Grande Brasserie. “Bodon is voor ons de belichaming van Franse tradities, waar we uitsluitend werken met de beste producten en meest verfijnde technieken. Bij ons gaat alles om details voor een optimale smaakbeleving,” aldus Executive Chef Sahin. Sophisticated, compromisloos en authentiek zijn de bepalende waarden. Inan Sahin leerde zijn klassieke basis bij Hotel de L’Europe en verfijnde zijn kennis bij Floor 17. Voor de gepassioneerde Sahin is Bodon een droom die werkelijkheid wordt. Wij hebben eerder van zijn gerechten mogen genieten bij Floor 17 en ik kan je vertellen, dat wil je wel.

Het restaurant Bodon, La Grande Brasserie telt 110 zitplaatsen, welke zijn verdeeld over verschillende intieme zithoeken en alle uitkijken over de Amsterdamse grachten. Naast het restaurant introduceren ze “The Living Room, by Bodon”. Een stijlvolle lounge die 24/7 open is voor ontbijt, een Franse High Tea of om heerlijk te relaxen met een cocktail of aperitief.

 

 

Interieur designer en founder van Too Many Agencies Will Erens is het genie achter het compleet nieuwe ontwerp van het hotel en het restaurant en dat is te zien hoor jongens. Hij heeft gekozen voor een mix van stijlen geïnspireerd op de jaren 20 tot en met de jaren 70; denk daarbij aan Art Nouveau, Art Deco, Palm Springs en post luxury, gecombineerd met de sportlijnen van de Olympische spelen die overal in het hotel terugkomen. Sportief met een vleugje luxe, dat klinkt ideaal toch?

Meer informatie en de spectaculaire menukaart van Bodon, La Grande Brasserie vind je op:  www.bodonlagrandebrasserie.com.

APOLLO HOTEL AMSTERDAM
Op het kruispunt van de 5 grachten in het stijlvolle stadsdeel Amsterdam Zuid staat het Rijksmonument Apollo Hotel Amsterdam. Het Apollo paviljoen opende in 1928 haar deuren voor de Olympische Spelen. Ondanks de rijke historie van het pand, sluit het vernieuwde concept perfect aan bij de hedendaagse allure van de stad. De nieuwe positionering van de jonge en innovatieve keten Apollo Hotels focust op de waarden ondernemerschap, oprecht gastgerichtheid en out of the box. Zo bieden ze de juiste mix om gasten in al hun behoeften en wensen te voorzien. Dat kenmerkt ook hun statement; YOU’LL BE BACK.